Inmiddels is mijn vader thuis. De rit naar huis (per ambulance) heeft hem veel narigheid bezorgd. Volgens de ambulancebroeders heeft hij flink liggen hoesten onderweg. De rest van de dag heeft hij dan ook zo'n beetje geslapen.
Ook de huisarts wil hem geen vocht geven, omdat hij voldoende vocht zou binnen krijgen met de fruithapjes en de yoghurts/toetjes die hij eet.
De verpleging die ingeschakeld zijn om hem te verzorgen viel in eerste instantie tegen Er was gezegd dat er tot 4 keer per dag en 's nachts een verpleegster langs zou komen, maar dit blijkt niet te kunnen vanwege budgettaire redenen. Ze komen nu 2x per dag en de nacht.
Mijn vader is niet aardig tegen de verpleegsters, hij gromt nogal tegen ze. Waar dat in zit weet ik niet, misschien kakelen ze te veel (dat vond ik wel toen ze er waren), of misschien zit-ie niet te wachten op vreemde mensen bij zijn bed.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten